منو دسترسی
نایب وزرا
چلوکباب نایب چلوکباب نایب
چلوکباب نایب

مختصری از تاریخچه چلو کباب نایب نايب غلامحسين (نايب بزرگ ) در سال 1254 همراه خانواده به تهران مهاجرت كرد ،حمام ابتداي بازار صحاف ها را خريد و خزينه هايش را پر كرد ، سالن بزرگ حمام با فرش هاي زر بفت مفروش شد تا بازاري ها براي اولين بار تركيب برنج ،كره و كباب را تجربه كنند .غذاي ابداعي نايب چنان اهميتي يافت كه امروزه چلو كباب غذاي ملي و نام نايب يك برند برتر در صنايع غذايي است.

عنوان ماژول

توضیحات ماژول در این قسمت قرار میگیرد

رستوران نایب وزرا رستوران نایب وزرا
رستوران نایب وزرا

نایب بهترین انتخاب

بالاترين سطح كيفي و كمي بالاترين سطح كيفي و كمي
بالاترين سطح كيفي و كمي

ما همواره می کوشیم در عرضه ی غذا، آنچه مطلوب شما عزیزان می باشد را در بالاترین سطح کمی و کیفی ارائه دهیم. طبخ غذا در بالاترین سطح کیفی، مطابق با رعایت استاندارد های بهداشتی، این رستوران رو به یکی از محبوب ترین رستوران های تهران تبدیل کرده است.

 به كار گيري از پرسنل مناسب و آموزش ديده
 به كار گيري از پرسنل مناسب و آموزش ديده
به كار گيري از پرسنل مناسب و آموزش ديده

نظر به این که ظاهر آراسته و نحوه برقراری ارتباط کارکنان رستوران، نقش بسیار موثری در رضایت مشتری دارد، رستوران نایب همواره می کوشد آنچه مطلوب نظر شماست را با به کار گیری پرسنل مناسب و آموزش دیده، ارایه دهد. تا رضایت هرچه بیشتر شما را جلب کند.

رعايت استاندارد هاي بين المللي سرو و عرضه غذا رعايت استاندارد هاي بين المللي سرو و عرضه غذا
رعايت استاندارد هاي بين المللي سرو و عرضه غذا

در دنیای صنعتی، با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تغذیه و نیاز جامعه به تغذیه سالم، طبیعی و کاملاً بهداشتی، رستوران نایب، با بهره برداری توأم از ذائقه ایرانی، سنت غذایی و تکنولوژی روز دنیا با رعايت استاندارد هاي بين المللي سرو و عرضه غذا ، سرویس های غذایی خود را آماده و به مشتریان محترم ارائه می دهد

چلوکباب فیله چلوکباب فیله
چلوکباب فیله

چلوکباب لقمه چلوکباب لقمه
چلوکباب لقمه

جوجه کباب مخصوص جوجه کباب مخصوص
جوجه کباب مخصوص

چلو کباب برگ ممتاز چلو کباب برگ ممتاز
چلو کباب برگ ممتاز

افزودن ماژول جدید
0%

سبد خرید